jueves, 15 de mayo de 2008

Curs Homentage a José Balaguer

Estimats aikidok@s

Per al Diumenge que ve (18/05/2008), el Club Aikido Alcoi OM, ha preparat el Curs Homenatge a José Balaguer, que enguany s’impartirà al Mas de Llopis, a Cocentaina.

Es faran dues convocatòries:

  • La primera a les 8:30 a la Plaça del Mercat de Cocentaina (Plaça Venerable Escuder).
  • La segona és a les 9:00 al Paratge de Sant Cristòfol.

Es recorda als assistents que han de dur: Sabates per a fer senderisme (o muntanya), dos entrepans, fruita, camisetes per a baix del Keikogi i per a canviar-se, una xaqueta per si refresca, crema solar, gorra, cantimplora (n’hi han fonts), les armes i, com diu un company nostre, alguna cosa per compartir a banda de l’espèrit i la bona companyia.

Animeu-se !!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Disculpe que no puedo en valenciano:-). Normal por un belga. Quiero agradecer al grupo de la jornada de ayer que ha sido fenomenal. El espíritu de esta jornada eso si que ilustra lo que el aikido trae a la gente. Además del entorno excepcional, incluso el tiempo se ha hecho de la partida para recordarnos nuestra humildad enfrente de la naturaleza. En esto contexto, si que se percibe un poquito mas lo que el Aï de aïkido puede significar. Y todo el día, en este contexto poco habitual, si que Jose nos ha acompañado a través de esta aventura. Un abrazo.
Dan.